tisdag 5 januari 2016

Ledsen

Så slutar en fantastisk dag ändå med en klump av sorg inombords. Mina antidepressiva piller har tyvärr gett mig biverkningen att jag har extremt svårt att gråta, men om jag hade kunnat, hade jag gråtit ikväll.
En vän (fd vän) har gjort mig ledsen genom att aktivt välja bort mig som vän och del av hennes liv. Det har varit en knepig vänskap och hon har, många gånger, varit en energitjuv. Ändå gör det ont att bli bortvald.
Jag överreagerar kanske, men ikväll gör det ont. Samtidigt känns det bra att både sonen och S har lyssnat och stöttat i telefon <3
Ska krypa i säng nu och fokusera på det som varit bra idag!




2 kommentarer:

  1. Låter som att det kanske är bäst att inte ha henne i sitt liv, energitjuvar ger dig inget, de bara tar.... Men såklart blir man ju ledsen.
    Skickar varma styrkekramar till dig vännen! ♥

    SvaraRadera
  2. Det där med vänskap kan ibland vara knepigt. Båda ska vilja. Energitjuvar ger aldrig något. Dom bara tar. Hoppas att du ändå kan gå vidare och må bra. Kram!

    SvaraRadera