fredag 25 april 2014

Testar...

...att blogga från mobilen. Sitter i solen på balkongen och njuter.

Det har varit en bra dag idag. Gick en skön promenad i förmiddags. Det var så underbart. Solen värmde skönt och luften luktade vår! Åt lunch med sonen när jag kom hem. Somnade i soffan och när jag vaknade hörde jag hur sonen diskade ute i köket. Så får man en glad mamma :-)

Igår träffade jag väninna S en snabbis i stan. Fick 2 kassar av henne, så nu har jag sysselsättning när orken sätter stopp för annat. Gulliga S!




4 kommentarer:

  1. Oj oj! Vilken godispåse :-) Nu har du att sysselsätta dig med :) Han vet hur man gör mamma glad din son. Hoppas du haft en fin helg och att veckan som kommer blir bra! Kramisar från mig! ♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra med dej. Jag börjar sakna dej... :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. När hittar du tbx till bloggvän den tro?
    saknar dig här!
    kram ❤

    SvaraRadera