tisdag 1 april 2014

Vårsolen skiner

Igår ställde jag in min planerade promenad till Netto och messade Kärleken och bad honom köpa med sig tandkräm. Istället placerade jag mig i soffan, med foten på bordet och datorn i knät (precis som jag gjort nu). Det är ganska bekvämt faktiskt :-) När jag inte satt vid datorn läste jag i min bok. Fick, den av en kompis, när jag fyllde år. Jag har lite svårt för den, men är fast besluten att läsa färdigt. Hon tyckte den var jättebra och då tycker jag det är extra kul att läsa ut den för att lära känna henne lite bättre. Förstår ni hur jag tänker?

På kvällen kom Kärleken och efter lite lax och pasta blev det blev en lugn myskväll framför TV:n. Känns lite tomt här hemma nu när han åkt iväg till jobbet. 

Idag har jag tänkt mig en liten promenad till närmsta brevlåda för att posta några brev. Behöver få lite luft och komma ut och röra lite på mig. Det får ta den tid det tar, helt enkelt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar